اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود
سرخط خبرها

بهره‌برداری از بیش از هزار پروژه به مناسبت دهه فجر | برنامه ۱۲ بهمن در میدان شهدا مشهد برگزار نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۴۸۰۵۴
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
بهره‌برداری از بیش از هزار پروژه به مناسبت دهه فجر | برنامه ۱۲ بهمن در میدان شهدا مشهد برگزار نمی‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال برنامه ۱۲ بهمن به علت بارش شدید باران و وزش باد و طوفان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد سلطانی در نشست خبری تشریح برنامه‌‎های دهه فجر در استان خراسان رضوی اظهار داشت: " ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" شعار دهه فجر امسال است و برنامه‌های از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در سطح استان آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنامه ۱۲ بهمن امسال نیز به علت بارش باران در روز چهارشنبه در محل سالن شهید بهشتی با حضور دانش آموزان و با سخنرانی استاندار خراسان رضوی از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. همچنین از مبدا فرودگاه مشهد هم رژه موتوری در هفت مسیر سطح شهر با حضور یگان‌های موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی و عموم مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه برنامه نورافشانی در شب میلاد امام جواد (ع)، امام علی (ع) و ۲۲ بهمن در نقاط مختلف کلانشهر مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین عصر روز پنجشنبه آیین غبار روبی و گلباران مزار شهدا در بهشت رضا (ع) و سایر اماکن مانند جبل‌النور نیز با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال ۲۸ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در این کمیته‌ها ۸۱۹ عنوان برنامه با بیش از ۲۵ هزار برنامه جزئی در سطح استان برگزار خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: در این ایام نیز صدا و سیما ۴۵ برنامه، اتاق اصناف در ۹۴ اتحادیه، شهرداری مشهد با ۲۶۵ در کنار سایر ادارات و دستگاه‌ها فعالیت خواهند داشت. همچنین در ایام دهه فجر در ۶۰۰ مسجد فعال استان، ۸ هزار مدرسه و ۶ هزار پایگاه مقاومت بسیج و نواحی آن‌ها برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

به گفته وی، به مناسبت دهه فجر در سطح استان خراسان رضوی ۱۲۶۱ پروژه عمرانی، مسکن بهداشتی و ... با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی امسال از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم از ساعت ۹ صبح اغاز خواهد شد و همچنین برنامه‌های متنوع نیز در طول مسیر راهپیمایی اجرا‌می‌شود.

وی حجت الاسلام حاج علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران را سخنران پایانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد اعلام کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->